Afrika - Reisverslagen van Anika Neh - WaarBenJij.nu Afrika - Reisverslagen van Anika Neh - WaarBenJij.nu
Afrika

Mijn reis gaat naar Afrika. Eerst ga ik naar Zuid afrika en ga een afstudeeronderzoek doen bij een organisatie in de Townships. Ik zal veel gaan zien en meemaken. Leuke en minder leuke dingen, maar daar heb ik voor gekozen. Na 4 maanden reis ik door naar Tanzania, hier woont mijn lieve vriendinnetje Iris! Hier verblijf ik een maand en de laatste week gaan we samen genieten op het mooie Zanzibar.

Het wordt hopelijk de reis van mijn leven. <3 heb ik ieder geval al zin in!

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2015

After two months

24 Februari 2015

after a month

28 Januari 2015

Eerste problemen

19 Januari 2015

Week voor vertrek!
Anika

Actief sinds 19 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4001

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Afrika

Landen bezocht: